مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

بدهی یک میلیون و ۹۶۰ هزار یورویی در انتظار علی خطیر

  • کد خبر: ۱۷۶۷۰۵
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
بدهی یک میلیون و ۹۶۰ هزار یورویی در انتظار علی خطیر
مجموع بدهی‌های استقلال به خارجی‌ها مبلغی در حدود یک میلیون و ۹۶۰ هزار دلار است و علی خطیر باید خودش را آماده پرداخت این بدهی کلان کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بدهکاری باشگاه استقلال به خارجی‌ها فقط محدود به سیلوا نیست.

باشگاه استقلال باید علاوه بر ۳۱۰ هزار دلار دستمزد او در فصلی که گذشت، ۵۰۰ هزار دلار نیز برای فصل جدید به وی پرداخت کند. مجموع این بدهی ۸۱۰ هزار یورو است و اگر دفاعیات باشگاه استقلال در خصوص درخواست پرداخت دستمزد سال آینده سیلوا (۵۰۰ هزار دلار) به سرانجامی نرسد، کل این مبلغ باید به حساب مدافع سابق برزیلی بنشیند.

در واقع سیلوا در حال اقداماتی شبیه استراماچونی است و ظاهراً قصد دارد یک فصل بدون تیم بماند تا باشگاه استقلال ناچار به پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به او شود. با توجه به اینکه سیلوا در سنین بازنشستگی به سرمی‌برد، هیچ بعید نیست که خانه‌نشینی را به حضور در مستطیل سبز ترجیح دهد تا بدون اینکه زحمتی بکشد، ۵۰۰ هزار دلار بابت یک فصل بازی نکردن از استقلال پول دریافت کند! استراماچونی نیز همین اقدامات را علیه باشگاه استقلال انجام داد و یک فصل بیرون نشست و کل مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت کرد تا بزرگترین ضرر تاریخ نصیب آبی‌ها شود.


در ادامه پرداخت بدهی‌ها باشگاه استقلال باید به سرعت اقداماتی در راستای پرداخت بدهی ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا انجام دهد. پرونده آمانوف با باشگاه استقلال نیز همچنان باز است.

این بازیکن نیز ۳۵۰ هزار یورو از باشگاه استقلال طلب دارد. آمانوف ماه‌ها پیش به باشگاه استقلال درخواست داده بود تا این مبلغ به حسابش بنشیند، اما مدیران این باشگاه اقدامی در این راستا انجام ندادند و دست این بازیکن ازبک را باز گذاشتند تا شکایت خود را به فیفا ببرد که آمانوف هم همین کار را کرد و با اعلام شکایت خود از باشگاه استقلال پرونده قطور دیگری را ایجاد کرده است.

مجموع بدهی‌های استقلال البته با شکایت ساپینتو بیشتر هم خواهد شد. گرچه گفته می‌شود خطر آنچنانی بابت شکایت این مربی پرتغالی استقلال را تهدید نخواهد کرد، اما باشگاه استقلال ملزم به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو به این مربی پرتغالی است تا پرونده این مربی را هم ببندد.  
حالا باید دید علی خطیر چه برنامه‌ای برای برون‌رفت از این مشکلات دارد، روشن نیست. مجموع این ارقام که چیزی در حدود یک میلیون و ۹۶۰ هزار یورو خواهد شد خطیر را با یک چالش بزرگ مواجه خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->